[Openstandaarden] Fwd: Re: Oefeningen op de website ontoegankelijk

Jan Claeys openstandaarden at janc.cjb.net
Sun Oct 19 23:22:37 CEST 2003

At 2003-10-19 22:47, you wrote:
>Ik ga morgen of overmorgen volgende antwoorden. Als iemand dt-fouten ofzo
>ziet en/of verbeteringen heeft, dan zijn die altijd welkom. Zou ik dit
>antwoord alleen doorsturen naar die persoon, of ook naar de anderen
>naarwaar hij ge-CC'ed heeft (waaronder een prof die ik al had gemaild en
>die het probleem inzag maar zei dat hij er te lui voor was)?

Eerst en vooral: let op voor ruzie met je proffen, tenzij het je dat echt
waard is.  Op langere termijn lijkt een aktie naar alle universiteiten
toe me alleszins meer geschikt...

>OpenOffice.org gebruik ik omdat ik sinds kort niet anders kan: net als
>andere kantoorpakketten hou ik er niet van en gebruik ik liever andere
>software.

Opletten: jij bepaalt niet welke soort toepassingen je "nodig" hebt voor
je studies.  (Voor het verspreiden van cursusteksten is er uiteraard wel
geen kantoorpakket nodig.)

>Deze viewers draaien draaien

1x is genoeg  ;-)

>alleen onder enkele versies van Microsoft Windows. Er zijn geen versies
>beschikbaar voor besturingssystemen van Microsoft.

Huh?  :-p

>Ik denk daarbij aan Mac OS X, OS/2, Linux, FreeBSD en vele anderen.

>Ik ervaar dat dan toch anders.

Dat klinkt nogal bot IMHO...

>En als ik mij niet vergis is dit door de UA al
>allemaal geregeld in het statuut van de UA-student.

Zoek dat beter eerst op, en wijs hen op de juiste passages.

--
Jan Claeys

"Be strict when sending and tolerant when receiving."
RFC 1958 - Architectural Principles of the Internet - section 3.9