[Openstandaarden] Instant messaging - jullie gedacht?

Mattias Campe Mattias.Campe at UGent.be
Tue Oct 21 23:06:52 CEST 2003

Sander Devrieze schreef:

[...]
 > Waar het om gaat is dat de hele configuratiedialog
> veel gebruiksvriendelijker is geworden, dat je op een gebruiksvriendelijke
> manier emoticons kan gebruiken tijdens het chatten, dat je op een
> gebruiksvriendelijke manier de toolbars enzo kunt bewerken,... dus het gaat
> wel degelijk om gebruiksvriendelijkheid (en stabiliteit heeft ook met dit
> onderwerp te maken).

Da's goed nieuws, want ik vind psi wel een goeie client, maar 'k vond de
configuratie ervan niet echt (tot mss zelfs "verre van") rechttoe
rechtaan...

> <snip>

> Dat zal wel ieders persoonlijke smaak zijn zeker (al vind ik er eigenlijk ook
> niets aan)? Maar dat zou altijd kunnen veranderen in de toekomst...

Ik vind er persoonlijk ook nt echt veel aan :-).

[...]

Mattias