[openstandaarden] Dexia (publiweb)

Jeff Verheyen jeff-lists at ampersant.be
Tue Sep 16 08:57:31 CEST 2003

Toen ik eens problemen had om KBC banking weer werkende te krijgen heb
ik naar hun helpdesk gebeld. Daar kreeg ik van de helpdesker te horen
dat linux niet meer ondersteund werd. Ik had dit geinterpreteerd als
zijnde: 'het zal niet meer werken onder Linux'. Na een bediende van het
lokale KBC kantoor gecontacteerd te hebben om mijn beklag te doen,
online banking onder Linux was de reden dat we daar klant zijn, heb ik
een aantal telefoontjes van de directeur gehad om me uit te leggen dat
het _zal_ blijven werken onder linux, maar dat ze geen helpdeskers
kunnen opleiden om voor al de linux/browser flavors 'support' te kunnen
leveren.

Dus, op tijd laten weten aan die mannen dat je met je geld elders gaat
als je niet onder de browser van je keuze je geld kan beheren?

Online banking bij Argenta werkt trouwens zonder problemen op men
Linux/Mozilla.

--
Ampersant bvba - Jeff Verheyen
 Dr. Jacobsstraat 3 - 2570 DUFFEL - Belgium
 Email: jeff.verheyen at ampersant.be
 Website: http://www.ampersant.be/
--
Ampersant bvba - Jeff Verheyen
 Dr. Jacobsstraat 3 - 2570 DUFFEL - Belgium
 Tel: +32 15 32 36 19 - Fax: +32 15 32 37 90
 Email: jeff*verheyen*ampersant*be
 Website: http://www.ampersant.be/