[Openstandaarden] voorstel persbericht

Herman Bruyninckx Herman.Bruyninckx at mech.kuleuven.ac.be
Sun Sep 21 23:02:19 CEST 2003

On Sun, 21 Sep 2003, Dieter Van Uytvanck wrote:

> kunnen jullie dit eens checken op scjhrijf- en stijlfouten? Liefst
> niet te veel over de inhoud discussiëren, daar is geen tijd meer voor
> over. Dit moet vanavond nog de deur uit.

Tja, van een ultimatum gesproken :-) In welk opzicht past dit
persbericht in openstandaarden.be? (Er is nergens sprake van
standaarden, als je het mij vraagt.)

Herman

PS Ik vind maar een schrijffout: "Er ZIJN minstens zes softwarepatenten op
het idee om tickets te maken."
--
  K.U.Leuven, Mechanical Engineering, Robotics Research Group
<http://people.mech.kuleuven.ac.be/~bruyninc> Tel: +32 16 322480