[Openstandaarden] Microsoft DRM

Tijl Vercaemer Skender at VrijZijn.be
Tue Sep 23 09:47:08 CEST 2003

Op maandag 22 september 2003 21:12, schreef Christophe Devriese:
> Die persoon kan dat zoveel en zo wijd doorsturen als hij wilt (desnoods met
> een kodakske), maar tegenhouden ... nee.

Natuurlijk is die beveiliging niet waterdicht, maar er is denk ik wel vraag
naar.  (vooral sinds het web geplaagd wordt door virussen die allerlei
documenten vanop je harde schijf rondsturen)  Heel het DRM systeem gaan
veroordelen zoals in de eerste mail over dit onderwerp gevraagd werd, vind ik
wat te ver gaan.

De EUCD is inderdaad wel een probleem.  Daar zouden we ons dringend eens wat
meer mee moeten bezighouden.

Tijl
--
Tijl Vercaemer
email: Skender at VrijZijn.be
jabber: tijl at jabber.org
pgp sleutel: http://vrijzijn.be/Skender.asc

IN SEPTEMBER VALT DE BESLISSING:
STOP SOFTWARE PATENTEN VOOR HET TE LAAT IS!
http://www.softwarepatenten.tk/