[Openstandaarden] Nieuw voorstel voor persbericht over richtlijn softwarepatenten

Tijl Vercaemer Skender at VrijZijn.be
Thu Sep 25 23:09:10 CEST 2003

Op donderdag 25 september 2003 22:33, schreef Dominique Devriese:
> Hallo,
>
> Ik heb mijn kladversie nogmaals aangepast aan de suggesties van Herman
> en anderen, de TODO's weggewerkt, en nog enkele paragrafen wat
> herwerkt zodat het hopelijk iets vlotter zou moeten lezen..
>
> Kan iedereen zich vinden in deze tekst ?
>
> Heeft er iemand trouwens nog het vorige persbericht liggen ?  Ik zou
> graag de contactgegevens onderaan de mail willen kopiëren..
>
> En wie heeft er de adressenlijst om deze mail te verspreiden ?  Is er
> iemand vrijwilliger om de mail te versturen ?

De tekst lijkt me wel OK

Ik heb de adressenlijst van de vorige persmededeling (ik mail hem door, al die
adressen op de mailinglist lijkt me niet gepast).  De mededeling zelf (met
contactgegevens) staat op
http://politiek.net/cgi-bin/hermes/hermesmelding.pl?start=50&zender=&zender2=&referentie=3f4b1cb1&layout=68&aantal=50

Kan er iemand beginnen aan een mededeling over dat sp.a wetsvoorstel?  Ik wil
dat wel doen, maar dan zal het voor na het weekend zijn. Als iemand anders nu
wel tijd heeft: ga je gang.  Een mogelijke draft is enkele dagen geleden
gepost.

Tijl
--
Tijl Vercaemer