website (was Re: [Openstandaarden] OOo 1.1, wiki)

lijstjes at bram.be lijstjes at bram.be
Mon Sep 29 17:52:13 CEST 2003

Citeren Herman Bruyninckx <Herman.Bruyninckx at mech.kuleuven.ac.be>:

<knip>
> Wie houdt de webpagina's eigenlijk up to date met de verschillende
> persberichten en "acties" zoals de patenten en bovenstaande?

Ik denk dat het antwoord simpel is: niemand.

In de beginfase van OS.be is er een klein CMS voor geschreven maar deze wordt
niet onderhouden. Ik denk niet dat iemand nog weet hoe je er op inlogged zonder
in de code te kijken.

Als jullie het goed vinden pluk ik een bestaand CMS van het web (bv drupal), zet
ik de teksten over en pas de layout een beetje aan. Zo hebben we direct
professioneel CMS die we regelmatig kunnen updaten met de laatste nieuwtjes. De
website kan best wat meer aandacht gebruiken.

Bram.