[Openstandaarden] Nieuwe site de kamer

Andy Goossens andygoossens at pandora.be
Tue Sep 30 13:54:00 CEST 2003

On Tuesday 30 September 2003 14:37, Stubbe Wim 789070042 wrote:
> Tijl Vercaemer  (30/09/03  11:59):

Deze link werkt beter voor mij:
http://www4.dekamer.be/kvvcr/index.cfm?language=nl

> Ik moet zeggen, het doet deugd zo'n overheidssite tegen te komen. Alles
> werkte gedurende mijn bezoek. Benieuwd of de eerste indruk bevestigd wordt.

Ik deel deze mening.

Off-topic:

Vers van de pers: Het spreidingsplan voor de Zaventem vluchten door Bert
Anciaux: http://www.spreidingsplan.be/

Merk op dat de downloads bestaan uit gesloten formaten. Als de nieuwe site van
De Kamer een goed rapport krijgt, dan mag Bertje zijn jaar overdoen ;-)

--
// Andy Goossens

// Quote of the moment:
Go slowly to the entertainments of thy friends, but quickly to their
misfortunes.
		-- Chilo