[Openstandaarden] www.openstandaarden.be en o nline demo

Dieter Van Uytvanck dietvu at village.uunet.be
Fri Apr 9 15:07:52 CEST 2004

On Fri, Apr 09, 2004 at 02:57:54PM +0200, Onno Timmerman wrote:

> <knip>
>
> Heel erg voor blokkeer voor een aantal dagen alle info. Ook de mail
> list. Met antwoord op mails. Helaas wij zijn in staking!

Bwa die mailinglist zou ik in leven laten. Dat is niet zichtbaar
genoeg en al die automatische replies zouden voor voor redelijk wat
chaos zorgen.

Just my 5 cents

Dieter

--
Homepage: <http://www.student.kun.nl/dieter.vanuytvanck/>
Neen tegen softwarepatenten in de EU! --> http://www.softwarepatenten.be/

!!! 14 april: demonstratie tegen softwarepatenten, Brussel       !!!
!!!            -----> http://demo.ffii.org <-----                !!!
!!! April 14th: demonstration against software patents, Brussels !!!