[Openstandaarden] Kanaal Z

Dieter Van Uytvanck dietvu at village.uunet.be
Thu Apr 15 09:56:02 CEST 2004

On Wed, Apr 14, 2004 at 11:26:40PM +0200, Sander Devrieze wrote:

> Opgenomen op digitale camera. Ik zal dat morgen of in het weekend omzetten.
> Maar welke codecs moet ik hiervoor gebruiken (ik vermoed al zeker geen wmv
> he ;) )? Denk er wel aan dat ik dat op een Windows-bak zal moeten doen en dat
> het daarop nogal ingewikkeld is om de juiste codecs geïnstalleerd te krijgen.

Liefst mpeg1. Werkte bij de vorige keer ook goed.

> Verder wil ik ook nog weten hoe groot dat bestand mag zijn en welke resulutie
> ik moet nemen (is 320X... goed of is dat te groot?)

320 is goed.

> Kan er ook nog iemand mailen naar Kanaal Z om toestemming te vragen om dat
> online te zetten en om te vragen of ik de beursinformatie eraf mag knippen
> (scheelt weer wat in bestandsgrootte).

Kan je alleen de reportage over die demonstratie nemen ook? Dat maakt
het bestand dan wat kleiner. Ik zal met kanaalz wel contact opnemen,
de vorige keer is het ook gelukt om dat vrij te krijgen.

Groeten,

Dieter

--
Homepage: <http://www.student.kun.nl/dieter.vanuytvanck/>
Neen tegen softwarepatenten in de EU! --> http://www.softwarepatenten.be/

!!! 14 april: demonstratie tegen softwarepatenten, Brussel       !!!
!!!            -----> http://demo.ffii.org <-----                !!!
!!! April 14th: demonstration against software patents, Brussels !!!