[Openstandaarden] Kanaal Z

Dieter Van Uytvanck dietvu at village.uunet.be
Mon Apr 19 21:39:40 CEST 2004

> Houd kanaal Z niet zelf ook een log bij van alle rapportages? Je kan ze
> per dag bekijken? Hoewel ze bij mij wel nie werken...

Heb inderdaad contact gehad met iemand van Kanaal Z, en we mogen het
nieuwe fragment niet op de site plaatsen zonder te betalen :-(

Ze houden inderdaad zelf een "archief" bij, maar daarvoor heb je wel
ActiveX nodig en windows media player. Goed dat ze bij kanaal Z eens
aan open standaarden gedacht hebben :-(

Enfin, voor wie nog een poging wil doen om dat aan de praat te krijgen:

http://www.kanaalz.be/CMarticles/ShowArticle.asp?ArticleID=1276&SectionID=3#PARA2

Groeten,

Dieter

--