[Openstandaarden] Kanaal Z

Dieter Van Uytvanck dietvu at village.uunet.be
Mon Apr 19 22:13:09 CEST 2004

On Mon, Apr 19, 2004 at 10:02:27PM +0200, Sander Devrieze wrote:

> En zijn ze niet bereid om mijn Open Standaard-formaat-bestanden in hun archief
> te steken, gratis en voor niks? :)

Ik ben er niet te ver op in gegaan. De mens die verantwoordelijk is
voor hun intellectueel eigendom is volgens mij absoluut niet technisch
onderlegd. De vorige keer moest ik het fragment in kwestie maar
"downloaden van hun streaming server". Nu is het volgens mij de
bedoeling dat dat niet mogelijk is (ok, in de praktijk ligt dat
anders).

Ik vrees dus dat ze alleen iets willen aanbieden dat "niet lokaal
gekopieerd kan worden". En nee, ik ga niet met diene mens beginnen
discussiëren dat ASFrecorder dat toch allemaal omzeilt. Ik moet die
mensen een beetje te vriend houden. Maar laat jullie vooral niet
tegenhouden om hen eens te laten weten dat hun systeem niet goed
werkt.

Aansluitend: heel dat concept van "streaming, dus niet downloadbaar"
is belachelijk. Als je de bits binnenkrijgt, kan je ze toch altijd
opslaan?

Dieter

--
Homepage: <http://www.student.kun.nl/dieter.vanuytvanck/>