[Openstandaarden] Staatsecretarus Vanvelthoven wil goedkope internet computer, een kans voor Open Office / firefox / e.d.

Karim Dahdah karim at doran.be
Fri Dec 3 17:35:44 CET 2004

Ik denk dat het probleem ook een beetje bij de consument zelf ligt.
Willen we niet allemaal het beste van het beste qua hardware? Een
simpele geluidskaart is niet goed genoeg meer, nu moet het toch wel een
5.1 surroundkaart zijn, en liefst ook nog de laatste videokaart, en een
DVD-brander.... en zo meer.
En nu we toch bezig zijn: zo'n 17" flatscreen ziet er toch wel "cool"
uit hé....

.... en dan verschieten van de prijs :-P  ....

--- Karim