[Openstandaarden] stil

Walter Vermeir walter.temp2004 at sol3.info
Mon Dec 20 16:27:35 CET 2004

> Niet morgen, maar dinsdag. Het ziet er inderdaad naar uit dat het
> goedgekeurd gaat worden, maar er zijn nog pogingen om het alsnog tegen
> te houden. Geen idee of dat gaat lukken.

Wat raar is dat ik niets kan vinden over een betoging morgen tegen de
softwarepatenten in Brussel. Niet op de website van Groen! of indymedia

Is er geen soms?

Iets anders, kan iemand die echt goed op de hoogte eens zien wat er beter
kan aan;
http://nl.wikipedia.org/wiki/Octrooi_op_software

.. en het verbeteren?
(toevallig is de database nu even gesloten, zal wel niet lang duren)

Het is een complexe zaak en moeilijk om te overzien. Duidelijke, neutrale
en juiste informatie is ook goed voor de zaak.

Groet,
Walter Vermeir