[Openstandaarden] [OT] Lijst on-demand VRT MP3-streams

Tijl Vercaemer Skender at vrijzijn.be
Fri Dec 31 11:12:35 CET 2004

Op vrijdag 31 december 2004 08:22, schreef Kristoff Bonne:
> Gegroet,

> Dit zal niet lukken aangezien podcasting een geheel audio-bestand
> binnenhaalt; en dus niet bruikbaar is om een een stuk van een stream
> binnen-te-halen.

Het zijn weldegelijk links naar bestanden per radio programma.  De links naar
de live streams stonden al vermeld op de vrt website, maar de links naar de
on-demand programma's niet.  Je kunt die bestanden weldegelijk downloaden (al
lijkt het een beetje af te hangen van welke browser je gebruikt.  Firefox wil
ze bij mij niet downloaden, maar konqueror wel.  wget werkt ook)

> Je zou het bv. wel kunnen gebruiken om automatisch de laatste versie van
> een radio-programma binnen-te-halen op voorwaarde dat iemand (de VRT
> dus) er een appart audio-bestand van maakt. (en het iedere keer een
> andere naam krijgt).

Dat kan dus.  De laatste versie van het nieuws bijvoorbeeld staat op
http://mp3.streampower.be/vrt/radio1/13_11niws-hi.mp3

Tijl
--
Tijl Vercaemer