[Openstandaarden] agoria

wim.stubbe at b-rail.be wim.stubbe at b-rail.be
Thu Feb 5 15:15:00 CET 2004

Onno Timmerman  (5/02/04  13:48):
>http://www.vnunet.be/datanews/detalle.asp?ids=/News/Top_Stories/
>Enterprise_Computing/20040205003
>"De bedrijven uit de informaticasector in België worden voortaan
>vertegenwoordigd door één organisatie: Agoria IT-Solutions, een nieuwe
>sectorfederatie in de schoot van Agoria."

Ze hebben een elektronische nieuwsbrief: Ik heb er mij op geabbonneerd,
benieuwd of het voor ons interessant is wat ze doen.

<quote>
E-News is de elektronische nieuwsbrief voor de leden van Agoria. Geen gewone
nieuwsbrief maar een gepersonaliseerde nieuwsbrief met uitgebreid archief.
</quote>

mvg,

Wim Stubbe