[Openstandaarden] MS Word - openoffice

Herman Bruyninckx Herman.Bruyninckx at mech.kuleuven.ac.be
Tue Jan 13 14:28:10 CET 2004

On Tue, 13 Jan 2004, Onno Timmerman wrote:

> Heel veel van de solicitatie invul formulieren komen in MS Word met
> allerlij aanklik dingetjes. Deze werken dus niet onder Open office.
> Ik wil dus enkel melden dat ook bij soliciteren het lastig kan worden
> als je geen MS Word hebt!

Of ook als je wel MS Word hebt! Ik heb al een boel officiele
invuldocumenten gezien die maar op 1 preciese versie van Word werken,
en er in een andere versie onbruikbaar uitkomen. Typische problemen
heb je wanneer de maker van het formulier velden op precies bepaalde
plaatsen op een blad wil verankeren.

Herman

--
  K.U.Leuven, Mechanical Engineering, Robotics Research Group
<http://people.mech.kuleuven.ac.be/~bruyninc> Tel: +32 16 322480