[Openstandaarden] Fosdem en swpat

Dieter Van Uytvanck dietvu at village.uunet.be
Wed Jan 14 19:38:12 CET 2004

Hallo allemaal,

is er al een concrete invulling van het timeslot van OpenStandaarden
op Fosdem 2004? Is er binnen die tijd ook iets voorzien i.v.m.
softwarepatenten?

Ik heb voor Eurolinux/FFII een aparte aanvraag ingediend, maar dat was
jammer genoeg net iets te laat. Een infostandje zat er wel nog in. Nu
vraag ik me af: kan openstandaarden een half uurtje of zo vrijhouden
voor een spreker van FFII met de laatste info over softwarepatenten?

Ik neem aan dat dit goed past binnen het kader van Open Standaarden...

Mvg,

Dieter

--
Homepage: <http://www.student.kun.nl/dieter.vanuytvanck/>