[Openstandaarden] Soliciteren

Jan Claeys openstandaarden at janc.cjb.net
Thu Jan 15 02:14:33 CET 2004

At 2004-01-15 02:04, you wrote:
> [...]

JavaScript of een andere ECMAScript-implementatie?

Hier bij Adobe misschien?
<http://partners.adobe.com/asn/tech/pdf/specifications.jsp>
<http://partners.adobe.com/asn/acrobat/docs.jsp#javascript>

--
Jan Claeys

"Be strict when sending and tolerant when receiving."
RFC 1958 - Architectural Principles of the Internet - section 3.9