[Openstandaarden] Patentaanvraag XML in Word-documenten

Onno Timmerman onno.timmerman at s-p-a.be
Thu Jan 22 13:56:59 CET 2004

Herman Bruyninckx wrote:

>Vandaar dat de Europese beslissing ivm patenten zo belangrijk is: in
>het laatst besproken ontwerp stond expliciet dat patenten niet kunnen
>gelden voor alles wat interoperabileit tussen programma's betreft...
>
>Herman

De vraag is natuurlijk wat de commisie/ministerraad hiervan zal maken.
Er is zover ik weet op dit moment nog maar één land dat zich duidelijk
verzet tegen softwarepatenten. Zweden namelijk. Moest Fientje Moerman
het belang inzien van die software patenten dan zou België hier ook
deftig standpunt kunnen in nemen en begint de bal beter te rollen!