[Openstandaarden] Het laatste nieuws antwoord

Mattias Campe Mattias.Campe at UGent.be
Mon Jan 26 13:40:48 CET 2004

Onno Timmerman schreef:
[...]
> We beschouwen het probleem met andere browsers als een "bug" van onze
> site zodat dit hoog op onze planning
> komt te staan. U mag zich dus in de loop van de maand februari
> verwachten aan een aangepaste
> versie voor niet Explorer browsers.

Het lijkt me nt helemaal duidelijk of ze hier bedoelen dat ze twee
versies gaan maken (1 vr IE en 1 vr niet-IE) of of ze zullen de website
aanpassen zodat er 1 versie is die gewoon op alle (recente) browsers
werkt. Heeft iemand hier meer klaarheid over?

Vanuit onderhoudsgemak en lange termijn visie lijkt het me alvast het
makkelijkst om 1 versie te hebben.

Mattias