[Openstandaarden] Het laatste nieuws antwoord

Onno Timmerman onno.timmerman at s-p-a.be
Mon Jan 26 14:12:54 CET 2004

<knip>

>Ik ben het eens met Wouter. De reactie op zich is positief, maar het feit dat
>onze klacht uberhaupt nodig was is bedroevend. Dat betekent dat ze volledig
>verkeerd begonnen zijn aan het bouwen van hun site. Misschien kunnen we dat
>punt wel maken - het zal hun ongetwijfeld meer kosten (tijd/geld) om de site
>nu gelijk toegankelijk te maken voor _alle_ browsers dan het zou gekost
>hebben als ze van in het begin standaarden gevolgd hadden... Voorkomen is
>beter dan genezen :)
>
>Ik vraag me af of ze een externe firma gebruikt hebben om hun site te laten
> [...]
</knip>

Nu ja, ik weet van webdesign firma's die in hun contract laten opnemen
dat ze exclusief garanderen dat een website werkt met Internet Explorer.
Misschien moeten we een blacklist opstellen en deze verspreiden in de
pers etc...
Zodat iedere firma wel twee keer nadenkt vooralleer ze stompzinnig gaan
zitten doen!

Onno