[Openstandaarden] Het laatste nieuws antwoord

Wouter Horré wouter.horre at student.kuleuven.ac.be
Mon Jan 26 16:27:12 CET 2004

Op ma 26-01-2004, om 15:38 schreef Wouter Verhelst:
> Door een website van in het begin met inachtname van standaarden op te
> stellen, heb je dan ook per definitie minder werk met het "gelijkmaken"
> van het uiterlijk van de site onder verschillende browsers. Al ben ik
> persoonlijk van mening dat dat niet altijd noodzakelijk is; een site die
> ik twee weken geleden afgewerkt heb (op
> http://www.jozefpaulyensemble.be/ -- of http://www.grep.be/pauly/ , ik
> heb geen controle over de server waar www.jozefpaulyensemble.be naar
> resolved) ziet er gelijkaardig, maar niet hetzelfde, uit in IE vs.
> Mozilla (vooral dan door bugs in die eerste)

Mijn website (op http://www.ligezin.be/) is volledig XHTML strict en
CSS2 compliant. Hij ziet er in IE en Mozilla hetzelfde uit. Er staan wel
een paar truukjes om IE te misleiden in de CSS-file ('k heb die niet
helemaal zelf gemaakt, zie "over deze site").

Wouter
--
Voeg je naam toe in mijn verjaardagskalender:
http://ligezin.studentenweb.org/vjkal.php