[Openstandaarden] slechtziend

Mark Van den Borre mark at markvdb.be
Tue Jan 27 00:18:17 CET 2004

> From: ericvanaerle <tomil at 12move.nl>
> To: openstandaarden at openstandaarden.be
> Subject: slechtziend
> Date: Mon, 26 Jan 2004 23:14:55 +0100
>
> goedenavond,
>
> ik las uw artikel over hulpmiddelen voor slechtzienden.
> is er een bril in de handel die als een vergrootglas
> functioneert.
> Zou u mij hierover kunnen informeren.

Openstandaarden.be kan je bij een zoektocht naar een
vergrootglas-systeem niet helpen.

Wij ijveren voor universele toegankelijkheid van digitale communicatie
door middel van open standaarden.

Concreet voor blinden en slechtzienden maken open standaarden het
mogelijk elke digitale tekst (website, tekstverwerkingsdocument,...)
gemakkelijker uit te vergroten of via een brailleleesregel toegankelijk
te maken.

Hopelijk heeft u ergens anders meer geluk in uw zoektocht naar een bril
die als een vergrootglas functioneert.

Vriendelijke groet,

Mark Van den Borre
OpenStandaarden.be