[WikiNL-l] Re: [Openstandaarden] Re: Wikipedia en gesloten formaten

Rob W.W. Hooft rob at hooft.net
Tue Jan 27 08:18:49 CET 2004

Jan Claeys wrote:
> At 2004-01-26 21:58, you wrote:
>  > Als je informatie wil aanbieden zoals een rekenblad en die informatie
> moet
>  > echt zo opgeslagen worden als een rekenblad, als opslaan als plattetekst
>  > geen optie is. Dan moet je het eigenlijk wel in Excel-formaat het
>  > aanbieden.
>
> Ik zie in die .xls enkel een tabelletje met cijfers en een grafiekje.
> Ik begrijp niet goed waarom je een rekenblad nodig hebt om dit te *tonen*.
> Het is waarschijnlijk wel een handig programma om zo'n grafiek te *maken*.

Het is zeker een handig programma, en ook is het handig om dat programma
met anderen te delen, zodat je niet alles opnieuw hoeft te verzinnen als
de grafiek moet worden vernieuwd.

Overigens heb ik bij een poging om een andere methode te vinden om deze
grafiek te maken gisteren heel wikipedia anderhalf uur platgegooid, dus
dat laat ik voortaan maar zitten.

Rob

--
Rob W.W. Hooft  ||  rob at hooft.net  ||  http://www.hooft.net/people/rob/