[Openstandaarden] Certipost.be...

Ward Vandewege ward at pong.be
Mon Jul 5 10:45:55 CEST 2004

On Sun, Jul 04, 2004 at 11:24:35PM +0200, Frank Van Damme wrote:

> Heb je daar een referentie voor?

Google News - zoeken op 'internet explorer'. Je zal artikels vinden van een
hoop minder bekende kranten, maar ook (als je wat naar beneden scrollt) de
Washington Post, Business Week, de BBC, etc. Het aantal mensen dat ik in de
laatste weken 'bekeerd' heb tot Firefox loopt in de tientallen - die artikels
openen echt de ogen van de gewone computergebruiker. Voeg daar dan nog de
extra features in Firefox aan toe (tabbed browsing, pop-up blocker, etc), en
jan modaal is verkocht :)

mvg,
Ward.

--
Pong.be         -( Weekends were made for programming. -- Karl Lehenbauer  )-
Virtual hosting -(                                                         )-