[Openstandaarden] website "De Lijn": verdient pluimpje :-)

by way of Wim Stubbe <wim at linuxbabe.be> wim.stubbe at b-rail.be
Fri Jun 4 14:42:08 CEST 2004

Thread lijkt ten einde:
wil iemand onderstaande tekst sturen naar De Lijn (Wouter Cox) met CC naar
Boulevart als dit nog niet zou gedaan zijn? Zelf vertrek ik op reis en kan
deze draad niet verder volgen als er nog wijzigingen zouden zijn.
Een label lijkt op het eerst zicht niet zo evident dus stel ik voor dat ze
onderstaande tekst, indien ze dit wensen (idem voor Boulavart), mogen
plaatsen op hun website.

mvg,

Wim Stubbe

Beste,

Wij stellen met groot genoegen vast dat uw vernieuwde website van De Lijn
volledig onwikkeld werd volgens de geldende webstandaarden van het W3C.
Hierdoor is uw site bruikbaar voor elk besturingssysteem en met elke browser
die een degelijke ondersteuning biedt voor de geldende webstandaarden. Het
doet mij eveneens een groot plezier te zien dat uw site voldoet aan de
voorwaarden om het blindsurferlabel te verdienen.

Wij wensen ook tevens het team van Boulevart dat hun expertise ter
beschikking gesteld heeft om de ontwikkeling van deze website mogelijk te
maken te danken voor de realisatie.

met vriendelijke groet,

voor Openstandaarden

xxxxx (in te vullen naam van verzender email, of indien die niet liever in
eigen naam schrijft vermelding: Wim Stubbe).

mvg,

Wim Stubbe

http://www.openstandaarden.be

met vriendelijke groet,