[Openstandaarden] de vrt leert bij?

Rudi Vansnick rudi.vansnick at isoc.be
Thu Jun 17 15:49:46 CEST 2004

Het is uiteraard goed om verwijzingen te doen, doch is het raadzaam in
dergelijke gevallen de verwezen partijen kennis te geven van deze
verwijzing.
Als je naar de site van w3.org surft en naar de offices gaat kijken zal je
merken dat wij (Internet Society Belgium) een MoU hebben afgesloten met W3C
Benelux teneinde W3C te promoten, te ondersteunen en evenementen te
organiseren in België en Luxemburg.
Ik heb echt waardering voor jullie opzet en inzet, daarom ook staan jullie
vermeld onder de Links van isoc.be.

> [...]
> eenvoudig". Het imago/de identiteit die Coca-Cola opgebouwd
> heeft kwam
> er ook niet van de ene op de andere dag (hmm, tis ter aan te
> merken dat
> ik bezig ben aan 't vak marketing en corporate communicatie... morgen
> judgement day :) )...
> Toch denk ik eigenlijk ook dat we momenteel maar weinig informatie
> hebben op de site, om het starten van een duidelijke
> identiteit mogelijk
> te maken. M.i. is dat niet omwille van de onwil, wel omwille van het

Wel, als jullie als "(h)erkende organisatie" willen overkomen, is structuur
en organisatie wel een must (en ik spreek uit ervaring).
Indien de bedoeling van jullie groep erin bestaat invloed te hebben bij
bepaalde organisaties en/of overheden, dan is een eerste vereiste een
degelijke identiteit. Tenslotte is het thema van jullie groep "Open
Standaarden", terwijl jullie zelf schuil gaan achter een anonieme
identiteit.

Indien jullie dat willen, wil ik jullie graag helpen met de opzet van jullie
organisatie.