[Openstandaarden] de vrt leert bij?

Mattias Campe Mattias.Campe at UGent.be
Sun Jun 20 16:25:43 CEST 2004

Sander Devrieze schreef:

> Op donderdag 17 juni 2004 15:20, schreef Wouter Horré:
>
> <snip>

> Misschien een screenshot van de website in Lynx nemen, die dan online zetten
> en de link vermelden in de e-mail?

We kunnen ook een link geven naar een Lynx emulator zoals
http://www.accessibility.nl/testen/lynx/index.html of
http://www.delorie.com/web/lynxview.cgi?url=http%3A%2F%2Fwww.canvas.be
In beide gevallen blijkt die leeg te zijn; het verschil met Lynx is dan
dat er rechtsboven nog "tenminste" de titel staat. Een link naar een
screenshot van Lynx is mss wel idd nog effectiever.

Ik stel voor om de tekst nog eventjes te laten rusten tot woensdagavond
(dan heb ik gedaan met een examen :) ), die dan nog es te bekijken
(meestal komen dan makkelijker nog mogelijke verbeteringen naar voren),
zodat die ten laatste vrijdagavond verstuurd kan worden.

Mattias