[Openstandaarden] Canvas vraagt de mening van zijn bezoeker (deel II)

Mattias Campe Mattias.Campe at UGent.be
Thu Jun 24 13:53:33 CEST 2004

Laurens Dierick wrote:
> [...]
[...]
> Daarom zou het misschien goed zijn om ook
> inhoudelijke suggesties toe te voegen aan de mail en je niet alleen te
> focussen op het technische gedeelte.

Mijns inziens denk ik persoonlijk niet dat het aan OSB is om ook
/inhoudelijke/ suggesties te geven. Misschien wel iets in de zin van
"als klankfragmenten aangeboden worden, dan in een open formaat", maar
niet "het zou leuk zijn om klankfragmenten te kunnen beluisteren".

> Er moet zeker een adres of
> telefoonnummer vermeld worden zodat Canvas jullie ook "in real life" kan
> contacteren.

Dat zou misschien wel nuttig zijn, tenminste als Mark dat zou zien zitten.

Mvg,
Mattias