[Openstandaarden] Canvas vraagt de mening van zijn bezoeker (deel II)

Jan Claeys openstandaarden at janc.cjb.net
Thu Jun 24 16:49:23 CEST 2004

At 2004-06-24 13:53, you wrote:

> [...]

Dat denk ik eerlijk gezegd ook.  We kunnen uiteraard wel afsluiten met te
zeggen dat we zo'n brede site een goed initiatief vinden en dat we hen er
veel succes mee wensen...  :-)

Dat geldt uiteraard niet voor wie ook nog een individuele mail stuurt.

--
Jan Claeys

"Be strict when sending and tolerant when receiving."
RFC 1958 - Architectural Principles of the Internet - section 3.9