[Openstandaarden] Canvas vraagt de mening van zijn bezoeker (deel II)

Jo Vermeulen jo at lumumba.luc.ac.be
Thu Jun 24 16:57:18 CEST 2004

Geert Uytterhoeven wrote:

>Dit is voor mij (niet blind dankzij de briltechnologie) ook de belangrijkste
>reden.

Is mijn insziens ook een belangrijke reden, maar niet de
*belangrijkste*. Het gebruik van open standaarden is volgens mij het
punt waar we eisen op moeten stellen. Als de websites standards
compliant zijn, volgt browser- en platformonafhankelijkheid daar ook uit.

Just my two cents...

--
Jo Vermeulen
Student Computer Science at the tUL