[Openstandaarden] Canvas vraagt de mening van zijn bezoeker (deel II)

Jo Vermeulen jo at lumumba.luc.ac.be
Thu Jun 24 20:04:10 CEST 2004

Peter Vandenabeele wrote:

>Wat is dan wel je belangrijkste reden ? (ik zie wel wat je wil
>en ik wil dat ook, maar ik wil horen _waarom_ je dat wil).

Ok my mistake!

Ik denk dat ik jouw mail niet goed gelezen heb, dacht dat je bedoelde
dat we enkel de nadruk moesten leggen op het feit dat de websites ook op
andere browsers/platformen werkten, in plaats van te zeggen dat ze best
open standaarden gebruiken. Wat ook blijkt uit mijn mail:

 > Het gebruik van open standaarden is volgens mij het punt waar we
eisen op moeten stellen. Als de websites standards compliant zijn, volgt
browser- en platformonafhankelijkheid daar ook uit.

Wat dacht je dan dat ik wou? Je zegt:

> (ik zie wel wat je wil en ik wil dat ook, maar ik wil horen _waarom_ je dat wil)

Sorry voor de verwarring, dit is niet mijn eerste blunder op deze lijst.
Zal eens minder snel moeten reageren en eerst lezen wat er bedoeld wordt :-)

Groetjes,

--
Jo Vermeulen
Student Computer Science at the tUL