[Openstandaarden] OT: opnames NL parlement

Dieter Van Uytvanck dietvu at village.uunet.be
Fri Jun 25 22:47:14 CEST 2004

On Fri, Jun 25, 2004 at 10:09:49PM +0200, Johan Vervloet wrote:

> Da's straf, want op tweakers.net las ik precies dat dat net niet het geval zou
> zijn.
> http://www.tweakers.net/nieuws/33038

Tweakers altijd met een korrel zout nemen. Brinkhorst *wil* uiteraard
zijn stem niet terug intrekken (gezichtsverlies) maar het parlement
kan hem wel min of meer dwingen om dat te doen.

Hangt er wel wat van af of Brinkhorst die motie naast zich neer kan
leggen. Maar als hij dat doet, negeert hij het EP én het Nederlandse
parlement. (en dat gebeurt naar het schijnt slechts zeer zelden)

Mvg,
Dieter

--
Homepage: <http://www.student.kun.nl/dieter.vanuytvanck/>