[Openstandaarden] Advies "Open Source" aan Vlaams Minister Van Mechelen...

Herman Bruyninckx Herman.Bruyninckx at mech.kuleuven.ac.be
Tue Mar 2 14:44:05 CET 2004

On Tue, 2 Mar 2004, Wouter Vanden Hove wrote:

> Hoeveel werk is daarin gestoken? Veel diepgang en onderbouwing heeft het
> niet. Het lijkt me dat iedereen rap z'n opinie gegeven geeft, maar
> misschien was dat gewoon de bedoeling.

Zo'n advies moet op een half uur door een politicus gesnapt kunnen
worden! Weinig tijd voor nuances en diepgang... Er is in totaal een
uur of tien vergaderen in gekropen.

Herman

--
  K.U.Leuven, Mechanical Engineering, Robotics Research Group
<http://people.mech.kuleuven.ac.be/~bruyninc> Tel: +32 16 322480