[Openstandaarden] Re: GSM: een vrije, open standaard?

Onegen onegen at softhome.net
Mon Mar 15 23:14:11 CET 2004

ETSI is een standardisatie organisatie, een beetje zoals ISO.
Grote bedrijven werken mee aan veel van die standaarden.

ETSI is geen onderdeel van de EU administratie maar werkt er wel nauw mee
samen.  Er zijn samenwerkingsakkoorden gesloten, denk ik.

ETSI is niet alleen bezig met Telecom standaarden, ze hebben ook standaarden
over Time-stamping Authorities en Electronic Signature Formats.

Zie de site van het ICTSB  (Information & Communications Technologies
Standards Board) voor wat meer uitleg. www.ictsb.org

Onegen

Mattias Campe wrote:

> Alhoewel ik me nog altijd afvraag waar ik het idee van die patenten
> vandaan haal, heeft volgend artikel toch al (meer) duidelijkheid gebracht:
>
> <quote
> url="http://www.etsi.org/pressroom
Previous/2003/2003_world_standards.htm">

--
Disposable e-mail address