[Openstandaarden] Klacht op hogeschool

Wouter Vanden Hove wouter.vanden.hove at pandora.be
Thu Mar 25 00:44:53 CET 2004

Op wo 24-03-2004, om 22:17 schreef William R.J. de Ruijter:

> Gaarne zou ik van u misschien nog enkele tips willen hebben voor het
> onderbouwen van mijn strijd.

1) Tip: strijd niet alleen.
Als je mailt naar de verantwoordelijken zou ik in de cc verscheidene
publieke mailinglijsten zetten zoals openstandaarden.be

Eén of twee studentjes zijn makkelijker weg te sturen dan een onbekend
aantal personen op een mailinglijst die bovendien zeer onderlegd en
geengageerd zijn in de materie.

Vraag eventueel ook andere studenten hun naam te zetten onderaan de
mail.

Wouter
"Open Standaarden zijn zoals correct Nederlands."