[Openstandaarden] website "De Lijn": verdient pluimpje :-)

Wim Deprez wim.deprez at student.luc.ac.be
Fri May 28 11:55:48 CEST 2004

wim.stubbe at b-rail.be wrote:

>Beste,
>
>Wij stellen met groot genoegen vast dat uw vernieuwde website van De Lijn
>volledig onwikkeld
>werd volgens de geldende webstandaarden van het W3C. Hierdoor is uw site
>bruikbaar voor
>elk besturingssysteem en met elke browser die een degelijke ondersteuning biedt
>voor de geldende
>webstandaarden. Het doet mij eveneens een groot plezier te zien dat uw site
>voldoet aan de voorwaarden
>om het blindsurferlabel te verdienen.
>
>met vriendelijke groet,

> [...]

[...]

vooral de xxx-jes op het einde vind ik heel lief ;-)
nee, serieus, schitterend idee en de beste manier om open standaarden te
promoten. Dat van het W3C-label neem ik aan dat ze weten, maar nog een
vermelding van openstandaarden.be vind ik een leuke extra. Hebben jullie
zelf ook een label? Mensen/organisaties die moeite doen om de regels te
volgen mogen tegenwoordig in de bloemetjes gezet worden, want ze zijn
betreurenswaardig weinig in aantal.

met vriendelijke groeten,

   --wim