[Openstandaarden] VRT lanceert nieuwe aanpak voorinternetradio

frank goossens frank at belgonet.be
Fri Nov 5 13:24:28 CET 2004

middag lijst;
heb dit wel degelijk aan de praat gekregen op XP+firefox, hierbij de
ingredienten:

sowieso:
1. firefox (hier geprobeerd met 1.0rc2)
2. flash 7
3. windows media player 9 (of 10) (van de site: "Om geluid af te kunnen
spelen met een computer heb je een audio- of mediaspeler nodig. De
radiospeler van VRT werkt voorlopig enkel met Windows Media Player.")

maar ook volgende software:
4. java (jre 1.4) af te halen op
http://java.sun.com/j2se/1.4.2/download.html
5. een microsoft fix, af te halen op