[Openstandaarden] IBAN berekening enkel voor Internet Explorer...

Herman Bruyninckx Herman.Bruyninckx at mech.kuleuven.ac.be
Fri Nov 5 12:24:00 CET 2004

Geachte,

Ik wil mijn IBAN code berekenen via
  <http://www.fortisbank.be/app/be/yvib/nl>
maar krijg het bericht "De berekeningsmodule IBAN werkt momenteel enkel
onder Internet Explorer 4 of hoger".

Sta me toe om dit kinklare onzin te vinden in een moderne internetwereld.
Uw webontwerpers zouden enkel en alleen de internationale webstandaarden
mogen gebruiken, opdat al uw functionaliteiten voor alle klanten
toegankelijk zouden zijn, ongeacht het platform waarvan zij gebruik wensen
te maken.

Bovendien is Internet Explorer al jaren een security-zeef en heb ik voor
mijn bankzaken veel meer vertrouwen in de Mozilla-gebaseerde browsers
waarmee ik werk, zelfs onder Windows.

Gelieve deze situatie zo snel mogelijk te standaardiseren.

Vriendelijke doch sterk ontstemde groeten,

Herman Bruyninckx
Leuven