[Openstandaarden] IBAN berekening enkel voor Internet Explorer...

Thierry Geers geers.thierry at geers-zoon.org
Sun Nov 7 16:43:55 CET 2004

Steven Noels wrote:

> On 05 Nov 2004, at 12:24, Herman Bruyninckx wrote:
>

> Toch even duim omhoog voor Fortis: hun eigenlijke web banking software
> werkt vlot onder Mozilla & Safari (op Mac). Dat is bij andere banken
> helemaal niet het geval - bij KBC heb je VMWare (ha) nodig om onder
> Linux te web-bankieren.
>
> </Steven>

dat is nu iets dat niet waar is....

Ik bezig al bijna 3 jaar KBC eerst met mozilla (dan moest ik soms twee
of drie keer aanloggen) maar nu met firebird
geen enkel probleem meer .

Ik dacht de oplossing van Fortis te nemen en ging naar een demonstratie
in mijn Fortis agentschap
maar de demonstratie foutliep .........Software kon niet opgestart
worden....
dat zal nu wel beter gaan hoop ik
Volgende dag vroeg ik bij KBC hoe ze webbanking zagen en ze ik kreeg
direct een CD mee waar opstond:
KBC voor Win,Mac en linux.
en het was gebeuurd.

--