[Openstandaarden] VRT lanceert nieuwe aanpak voor internetradio

Peter Vandenabeele peter.vandenabeele at mind.be
Mon Nov 8 11:14:55 CET 2004

On Sat, Nov 06, 2004 at 12:06:24PM +0100, Dieter Van Uytvanck wrote:
> Laat je het hier even weten als je de lijst in handen hebt? Anders
> moeten we dat maar met z'n allen gaan vragen.

Ik heb zonet dit bericht gestuurd naar een project manager die binnen
VRT met nieuwe media werkt. Misschien helpt het ?

Peter

+++++++++++++++++++++

[naam verwijderd],

Op de openstandaarden.org site is een heel discussie aan de hand over
de beschikaarheid van nieuwe VRT streaming formats, in Open Standaarden
(zodat ze met alle  soorten spelersn, Windows, Linux, Mac gelezen
kunnen worden)!

Misschien heb jij contacten waarmee we op een hoger niveau een
constructief debat kunnen voeren hoe wij menen dat dit best wordt
opgepakt. Het is zeker niet mijn bedoeling, hier fundamentalistisch
in te zijn, wel pragmatisch en met een stuk of 2 onderlegde mensen
eens een gesprek met VRT te hebben hoe dit correct zou kunnen gebeuren.

Of we zouden ook gewoon kunnen vragen aan een van de mensen die
hiervoor verantwoordelijk is, deze openstandaarden.be groep te
vervoegen, maar dan moet die wel tegen een wat meer directe en
soms kritische discussie bestand zijn ...

Peter