[Openstandaarden] IBAN berekening enkel voor Internet Explorer...

mark at markvdb.be mark at markvdb.be
Mon Nov 8 16:07:17 CET 2004

Citeren Peter Vandenabeele <peter.vandenabeele at mind.be>:
Bij mijn vorige bericht had ik per ongeluk de "Versturen"-knop aangeklikt...

> OK, dus waarom niet voor een aantal publieke/private computer
> gerelateerde diensten gewoon een rooster maken waar je per dienst
> aangeeft hoe die compatibel is met:
>
> - open source standaarden (W3C etc.)
Je bedoelt allicht open standaarden...
> - browsers (gewoon neutraal de verschillende opties, IE, Mozilla,
>   firefox, Mac, ...)

Ik vind dit een goed idee. Ik zet zo snel mogelijk een korte beoordeling van
Argenta op openstandaarden.be/wiki. Misschien kunnen we dat gebruiken als
uitgangspunt voor discussie over de vorm waarin we een en ander gaan gieten?

Mark