[Openstandaarden] graag jullie bemerkingen

Peter Vandenabeele peter.vandenabeele at mind.be
Thu Nov 11 14:15:41 CET 2004

On Mon, Nov 08, 2004 at 11:16:52PM +0100, Mark Van den Borre wrote:
> http://openstandaarden.be/wiki/pmwiki.php/Main/ArgentaInternetbankieren

1. expliciete mapping tussing "service" en "browser"

Mooi, maar wat ik nog lijk te missen is de mapping in een soort
tabel van als het nu wel of niet werkt op een aantal browsers.
Zoiets als:

 		Argenta		KBC
IE4.x:		V		?
IE5.x:		V		?
IE6.0:		V		?
Netscape 4.7.x:	V		?
Mozilla 6.x:	V		?
firefox 1.0:	V		?
opera:		?		?
Konqueror:	?		?

etc.

uit te breiden in 2 richtingen ...

Voor mij (en vermoedelijk vele anderen in het brede pulbiek) is
de vertaling niet triviaal dat het feit dat er geen browsercheck is
en Gecko officieel ondersteund is, betekent dat firefox 1.0 zal
werken.

2. toelichting van het belang van de criteria

Ik stel voor om bij alle elementen van de "Technische details"
een Nederlandstalige toelichting te plaatsen van de relevantie.

Bijv. waarom is "browsercheck GEEN" een positief statement in
deze context ?

Wat is de relevantie (in gewoon Nederlands van de W3C compatibility)
etc. etc.

Hier kan ik ook iets proberen voor te schrijven (in gewoon Nederlands,
dat jullie dan maar moeten corrigeren op technische correctheid).

HTH,

Peter