[Openstandaarden] Google Talk

Mattias Campe Mattias.Campe at telenet.be
Thu Aug 25 17:28:57 CEST 2005

Dieter Van Uytvanck schreef:

>Da's inderdaad nog een jammere zaak. Mogelijk komt daar nog
>verandering in ('t is nu een beta):
>
>http://www.google.com/talk/developer.html
>DNS SRV records are not configured for the service *at this time*

Ik vermoed dat ze er nog mee wachten, opdat ze dan nogmaals in de
publiciteit kunnen komen. De eerste keer omdat ze als zo'n groot bedrijf
een open standaard gebruiken voor IM en de tweede keer omdat ze
effectief hun netwerk openstellen voor anderen. Nu ja, mij niet gelaten
zo'n marketingdingens, hoe mee publiciteit zo'n initiatief krijgt, hoe
beter (in de veronderstelling dat ze effectief binnenkort anderen
toelaten op hun netwerk).

Mattias