[Openstandaarden] [OT] Re: Google Talk

Ben Branders ben.branders at gmail.com
Thu Aug 25 22:39:18 CEST 2005

[OT]: Pandion

Sander Devrieze (25-08-05 17:13)

> Die heb ik eruit gelaten omdat die Internet Explorer vereist en omdat die al
> bij al niet echt zoveel features heeft.

Ik weet wel dat ik een beetje bevooroordeeld ben over Pandion, maar hier
moet ik je toch tegenspreken.

Pandion wordt vrij veel gebruikt, net omdat het zoveel features heeft. Het
heeft veel dingen die andere Jabberclients niet hebben: filetransfer,
avatars etc. En het is extreem geschikt voor ex-msn'ers door de simpele
interface.

Spijtig natuurlijk dat de rendering engine van Explorer hiervoor nodig is,
maar dat is volgens mij het enige "mankement". Het is een vrij goede
client die nog niet bekend genoeg is in onze contreien (in Polen is
Pandion zeer bekend, zelfs eens in een nieuwsuitzending geweest).

Mvg,
--
Ben Branders

  web      http://branders.name               http://www.livre.nl