[Openstandaarden] Re: [OT] Re: Google Talk

Ben Branders ben.branders at gmail.com
Fri Aug 26 22:14:19 CEST 2005

Sander Devrieze (26-08-05 16:55)
> Die clients die ik opnoemde hebben allemaal *meer* features.

Ja, maar die clients zijn niet echt geschikt voor het grote publiek.
Tkabber misschien nog net (hoewel de interface ook nogal Spartaans werkt).
Toegegeven, het zijn geen slechte clients (daar ging het me ook niet om),
maar ik denk niet dat ze aanvaard gaan worden door het grote publiek. Dan
heeft iets als Gaim meer kans...

> Das misschien wel waar (dat het op MSN Messenger trekt). Maar dat wil nog niet
> zeggen dat een "nog-nooit-MSN-gebruiker" zoals ik die interface zo simpel
> vind. ;-)

Inderdaad. Hoewel ... ik heb ook nog (bijna) nooit MSN Messenger gebruikt
en Pandion beviel me wel. Duidelijke interface. Maar dat is natuurlijk
ieder zijn smaak. En zoals ik al zei, ik ben bevooroordeeld op dat vlak. ;-)

Mvg,
--
Ben Branders

  web      http://branders.name               http://www.livre.nl