[Openstandaarden] 100 op 1 - zou VRT (radio1.be) dan TOCH NOG haar les hebben geleerd ?

FreeAld0 freeald0 at belcenter.com
Fri Dec 9 12:21:41 CET 2005

Hallo all,

Wonder bij wonder, de "100 op 1" voting op radio1 is dan toch nog dit
jaar op één of andere manier toegankelijk:

't is te zeggen,

- als je op een bizarre url klikt [*] die iets heeft van een
plaatje-link maar die het doet

- er is nog een tussenpagina [**] en dan kan je desondanks een .jsp
submit button toch nog stemmen onder je tekstbrowser ... (beter laat dan
nooit! maar opnieuw zeer punctueel/geisoleerd en dus niet veralgemeend
he!)

- je moet wel na je submit doorklikken op de redirect url naar de "bedankt"
pagina [***], anders lukt dat niet automatisch.

't Is nu te hopen dat die +/- toegankelijke links tegen 24 dec. nog
altijd aanwezig zijn, en niet zoals vorig jaar tegen de sluiting van de
votings verdwijnt (ik vrees ervoor nu ik hun IP zie en anders is dat nie
tgebruikelijk bij VRT om urls met een Ip te plaatsen :-) ).

[*]:

  Andere
   [14]r1_banner_home_100op1_2-20041115-105118
[...]