[Openstandaarden] nieuws van het front (over hotmail etc.)

Mattias Campe Mattias.Campe at telenet.be
Tue Feb 1 18:25:35 CET 2005

Frans Gerbosch schreef:

[...]

> Misschien ben ik pessimistisch volgens sommigen.... Ja dat kan, maar
> ik vrees ook heeeeel realistisch. David verslaat alleen Goliath als
> hij de juiste wapens heeft niet door hem zwart te schilderen....

Ik denk (helaas) niet dat je pessimistisch bent, maar (helaas) gewoon
realistisch :(. En ik zie het (helaas) nog niet direct gebeuren dat er
voldoende geld/tijd/... zal zijn om die wapens te gaan maken :(. Dan zie
ik OOo véél vlugger doorbreken dan MS Office, oa. door bv. het grote
prijsverschil (een belangrijk voordeel dat Jabber niet heeft t.o.v. MSN).

Mattias