[Openstandaarden] nieuws van het front (over hotmail etc.)

Peter Vandenabeele peter.vandenabeele at mind.be
Tue Feb 1 20:05:18 CET 2005

On Tue, Feb 01, 2005 at 06:20:33PM +0100, Mattias Campe wrote:

> Ik denk inderdaad dat Gaim momenteel de beste keuze zou zijn... alleen
> is de vraag natuurlijk of het ook een beter programma kan zijn t.o.v.
> MSN voor de modale MSN'er.

Ik heb op

  http://wiki.linuxthuis.be/index.php?n=Main.ChatClient

wat opties gezet. Misschien dat we daar die vergelijking van Chat
Clients verder kunnen documenteren en ook de features waarvan we
verwachten dat ze het meeste zullen aanspreken.

Vermits deze elementen van software implementatie al wat off-topic
zijn voor Openstandaarden.be (vrees ik), kan dit ook op de
linuxthuis.be lijst besproken worden. Zie

  http://wiki.linuxthuis.be/index.php?n=Main.HomePage

hiervoor.

Vr. Gr.

Peter